Sony Music, NFT Odaklı Ticari Marka Başvurusunda Bulundu
Kripto para piyasasının olmazsa olmaz alanlarından olan NFT ve metaverse dünyası küresel markaların müşterilerle bağlantı kurmanın farklı yollarını ortaya koyuyor. Böylece birçok şirket ticari marka başvurularını hızlandırmış durumda. Sony Music de bu şirketlerden biri oldu.
Sony Music’ten NFT Odaklı Ticari Marka Başvurusu
Sony Music, NFT destekli medya, müzik ve podcast prodüksiyonunda kullanılmak üzere Columbia Records logosu için ticari marka başvurusunda bulundu.
Ek olarak Sony Music, ilk defa NFT’ler ile ilgilenmiyor. Bu yılın başlarında, Solana merkezli müzik NFT pazarı Snowcrash, hem Sony hem de Universal Music Group ile ortaklık kurduğunu duyurmuştu.
Söz konusu ticari marka avukatı Mike Kondoudis’in paylaşımına göre; Sony Music, Ağustos ayının sonunda başvuruda bulundu.
Mike Kondoudis konu ile ilgili olarak şu şekilde açıklama yaptı:
Columbia Records logosunu aşağıdaki amaçlarla kullanmayı planladığını iddia ederek ticari marka başvurusunda bulundu: NFT Destekli Medya, Müzik + Podcast Prodüksiyonu, Sanatçı Yönetimi + Müzik dağıtım hizmetleri ve dahası.
Sony ayrıca, aylık altı milyondan fazla kullanıcısı olan Blockchain tabanlı bir müzik akışı platformu olan Audius için 5 milyon dolarlık bir yatırım yapmıştı.
Sony Music, NFT Odaklı Ticari Marka Başvurusunda Bulundu
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder