5 Eylül 2022 Pazartesi

Renault Korea, The Sandbox ile Dijital Otomobil Deneyimi Sunacak


Renault Korea, The Sandbox ile Dijital Otomobil Deneyimi Sunacak

Renault Korea, metaverse üzerinde dijital otomotiv deneyimleri sunmak için The Sandbox ile ortaklık kurdu.

Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için bizi Twitter ve Telegram kanalımızdan takip edebilirsiniz.

Oyun endüstrisinin geleceğinde parlak bir rol oynayan metaverse üzerinde yapılan iş birlikleri artıyor. Yalnızca oyun değil, dijital yapısının birçok alanda faaliyete ayak uydurabilen metaverse ile bu kez Renault ve The Sandbox ile otomotiv endüstrisine adım atılıyor.

Fransız otomobil üreticisi Renault SA’nın Güney Koreli yan kuruluşu olan Renault Korea Motors, metaverse tabanlı bir oyun platformu olan The Sandbox ile ortaklık kurduğunu duyurdu.

Ortaklık kapsamında, iki firma dijital bir rota oluşturarak NFT geliştirecekler. Ayrıca, tüketicilere metaverse aracılığıyla dijital alanda otomobilleri deneyimleme fırsatı sunulacak.

Marka için gelişim sağlayacak yeni bir dijital ortam oluşturulacağını belirten Renault Kore CEO’su Stephane Deblaise, ortaklıkla ilgili şunları söyledi:

“Şirketimizin hazırladığı yeni dijital yolculuk, tüketicilere genişletilmiş bir marka deneyimi sunmayı ve markayı tanıtmayı amaçlıyor”

Renault Kore ayrıca, The Sandbox platformunda bulunan çeşitli markalarla işbirliği içinde bir pazarlama kampanyası yürütmeyi planlıyor.


Renault Korea, The Sandbox ile Dijital Otomobil Deneyimi Sunacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder